Peugeot en Seat hipper dan ooit
BRUSSEL - Peugeot en Seat slaagden erin om in korte tijd heel wat hipper te worden. Dat blijkt uit de tweejaarlijkse populariteitspoll van automerken van het Belgische onderzoeksbureau Censydiam, dat 1.862 Belgische bestuurders ondervroeg en 34 automerken en 135 modellen op hun imago en functionaliteit screende.
Ook het aankoopgedrag bij de aanschaf van een nieuwe wagen kwam aan bod, schrijft Het Laatste Nieuws woensdag. Wie absoluut stoer wil overkomen, schaft zich best een Chrysler aan. Ford en Fiat hebben samen met Skoda, Mazda en Hyundai het slechtste imago: de auto's worden getypeerd als oppervlakkig en karakterloos. Maar voor Fiat, door de hype rond de 500, en Ford, door de S-Max, kan het tij keren. (DWM)
Aankoop bedrijfswagen.
(BELGA)
woensdag 10 oktober 2007
Hipper dan ooit: Seat en Peugeot
Gepost door COMPANEO op 04:15
Labels: aankoop bedrijfswagen, auto, autolease, autoleasing, bedrijfswagen, bedrijfswagens
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten